vergoedingen huidtherapie

6.4 Bij betalingsachterstand is de huidtherapeut bevoegd om verdere behandeling op te schorten of deze slechts te verrichten tegen contante betaling, tenzij de hoogte van de betalingsachterstand, de noodzaak tot huidtherapeutische behandeling of de spoedeisendheid zich hiertegen verzet.

6.5 De betalingsverplichting wordt niet opgeschort doordat de patiënt een klacht tegen de huidtherapeut indient over de factuur en/of de behandeling, tenzij de huidtherapeute instemt met de opschorting van de betalingsverplichting.

6.6 De betalingsverplichting vervalt niet als de patiënt de overeenkomst beëindigt of de huidtherapeut verzoekt om de behandeling aan een ander over te dragen.

7. Annulering

7.1 In het geval de patiënt verhinderd is voor een afspraak dient hij dit uiterlijk vierentwintig uur van tevoren bij de huidtherapeut af te zeggen.

7.2 Zegt de patiënt niet of niet tijdig af, dan is Derma2Care genoodzaakt om 50% van de kosten van de behandeling in rekening te brengen.

7.3 Afspraken kunnen door de patiënt en/of contactpersoon persoonlijk, telefonisch of per e-mailbericht (alleen via office@Derma2Care.nl) worden geannuleerd. De annulering wordt door Derma2Care geregistreerd op het moment dat door de patiënt wordt gebeld, deze het antwoordapparaat inspreekt of diens e-mailbericht door de huidtherapeut wordt ontvangen (zie eveneens de contactgegevens op Derma2Care.nl)

8. Aansprakelijkheid

8.1 De aansprakelijkheid van Derma2Care, zowel voor directe als voor gevolgschade en voor zover deze door haar aansprakelijkheidsverzekering wordt gedekt, is beperkt tot het bedrag van de door verzekeraar gedane uitkering.

8.2 Indien de verzekeraar in enig geval niet tot uitkering overgaat, of de schade niet door de verzekering wordt gedekt, is de aansprakelijkheid van Derma2Care beperkt tot het bedrag van de factuur.

8.3 Rechten op vergoeding wegens aansprakelijkheid verlopen na 1 jaar nadat het schadeveroorzakende feit zich heeft voorgedaan.

8.4 Derma2Care is niet verantwoordelijk voor schade die voortkomt uit het niet volledige en/of waarheidsgetrouw informatie inzake de algemene gezondheid van de cliënt inzake omstandigheden die van invloed kunnen zijn op de behandeling.

8.5 Derma2Care kan niet voorspellen hoeveel behandelingen iemand exact nodig heeft en kan daar ook niet aansprakelijk voor worden gesteld. De medewerkers van Derma2Care kunnen alleen het gemiddeld aantal behandelingen aangeven.

8.6 Indien een laserbehandeling niet aanslaat of als de aandoening (zoals overbeharing, couperose) na verloop van tijd weer terug keert, dan is Derma2Care daar niet voor verantwoordelijk en aansprakelijk. Het kan zijn dat bepaalde behandelingen bij bepaalde patiënten niet aanslaan.

9. Klachten

9.1 In geval van ontevredenheid of een klacht van de patiënt over de behandeling door de huidtherapeut, meldt de patiënt dit zo snel mogelijk aan Derma2Care. De huidtherapeut en de patiënt spannen zich vervolgens beiden in om ter zake tot een oplossing te komen.

9.2 Indien een oplossing niet mogelijk blijkt kan de patiënt zich wenden tot de interne klachtencommissie van de NVH: de Patiënten Advies Commissie (‘PAC’). Deze commissie zal bemiddelen tussen de huidtherapeut en de patiënt.

9.3 Mocht de bemiddeling door de PAC niet tot een oplossing leiden, dan kan de patiënt zich wenden tot de Landelijke Klachtencommissie Paramedici eerstelijn (www.paramedisch.org).

10. Nietigheid

In het geval enige bepaling avan deze voorwaarden nietig of vernietigbaar is, laat dit de geldigheid van de overige bepalingen onverlet.

11. Toepasselijk recht

Op de tussen de huidtherapeut en de patiënt gesloten overeenkomst, en op eventuele nadere, ter uitvoering daarvan gesloten overeenkomsten, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

12. Wijzigingen

12.1 De huidtherapeut behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te allen tijde te wijzigen.

12.2 Wijzigingen worden schriftelijk of per e-mail ter kennis van de patiënt gebracht en treden één maand na dagtekening van de bekendmaking in werking, tenzij in de bekendmaking anders is vermeld. Indien de patiënt niet binnen één maand na dagtekening van de bekendmaking gemotiveerd bezwaar maakt tegen de wijziging in de voorwaarden, wordt de patiënt geacht de wijziging te hebben geaccepteerd. Indien de patiënt binnen één maand na dagtekening van de bekendmaking gemotiveerd bezwaar maakt tegen de wijziging van de voorwaarden, vormt dat een grond voor ontbinding van de overeenkomst.

Blogs

huidberscherming tijdens wintersport

Huidbescherming tijdens wintersport

| Blog | No Comments
HUIDBESCHERMING TIJDENS WINTERSPORT! Wie denkt dat de huid alleen door de zomerzon schade op kan lopen, heeft het mis. Juist de winterzon is fel en daarom gevaarlijk. Niet alleen tijdens…
pukkel

Waarom krijg ik meer pukkels in de herfst?

| Blog | No Comments
WAAROM KRIJG IK MEER PUKKELS IN DE HERFST? De hele zomer heeft u bijna of geen last gehad van pukkels, maar nu het langzaam minder zonnig begint te worden, wordt…
rode huid

Hoe kom ik aan zo’n rode huid?

| Blog, Blog - Roodheid | No Comments
Hoe kom ik aan zo'n rode huid? Heeft u last van een rode huid? Dit gaat u waarschijnlijk extra storen in het najaar, wanneer de zongebruinde kleur langzaam van uw…
Derma2Care